کد مطلب:314155 شنبه 1 فروردين 1394 آمار بازدید:175

دیدم تمام کوچه و حیاط منزل ما پر از افراد کرد است
فقیه فرزانه، مرجع عالیقدر جهان تشیع، حضرت آیةالله العظمی آقای حاج سید محمد حسینی شیرازی «دام ظله الوارف»، از آقای سید مهدی بلورفروش - در كربلا- بدون واسطه نقل می كنند كه گفت:

9. یك زن سنی از كردها كه ایام نوروز به كربلا می آیند، نزد من آمد و از مغازه مقداری جنس خرید و گفت: من كسی را ندارم، آیا می توانم شب را در منزل شما باشم؟ گفتم: مانعی ندارم.

در منزل به همسرم گفته بود كه من نزدیك ده سال است ازدواج كرده ام و اولاددار نشده ام. زنم به او گفته بود: شما به حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام متوسل شوید و نذر كنید كه اگر تا نوروز سال بعد اولاددار شدید، هر چه طلا در دست و گردن دارید



[ صفحه 584]



نذر حضرت اباالفضل العباس علیه السلام باشد.

سال بعد ایام نوروز كه روز زواری بود و من سرم شلوغ بود، ساعت دو بعدازظهر به منزل رفتم. دیدم تمام كوچه و حیاط منزل ما پر از افراد كرد است. بسیار نگران شده، با زحمت فراوان خودم را به صحن خانه رساندم و زنم را صدا كردم كه این چه وضعی است و اینها را چه كسی راه داده است؟

با خنده گفت: چیزی نیست، بیا بالا. گفتم: مسأله چیست؟ گفت: آن زن كرد پارسالی با فرزندش آمده كه طلاهایش را به حضرت اباالفضل العباس علیه السلام تقدیم كند. اینها هم همگی افراد نازا هستند كه آمده اند به حضرت اباالفضل العباس علیه السلام متوسل شوند و طلاهای خویش را نذر آن حضرت كنند.